maartenlierop.nl › Forums › User Forum Touch for Virus › Mijn ervaring met een verhuizing
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
-
madinaGuest
Oh, dat klinkt precies als wat ik had toen ik laatst verhuisde. Mijn tip is om voor Student Movers te gaan. Ze hebben echt goede service en je kunt precies aangeven welke onderdelen van je verhuizing ze voor je regelen. Het mooiste is dat ze tot wel 40% goedkoper zijn dan andere erkende verhuisbedrijven! Ik heb ze zelf een paar maanden geleden gebruikt voor mijn verhuizing naar een nieuwe stad en ik was echt verbaasd over hoe vlot alles ging. En het beste van alles is dat ze een goede prijs bieden, zelfs voor een Verhuisbedrijf Eindhoven. Zeker de moeite waard om hun website te bekijken: https://www.studentmovers.nl/
-
stevelonGuest
Hey, ik ben een beetje in de war over mijn verhuizing. Ik moet binnenkort naar een nieuw huis en eerlijk gezegd heb ik geen idee waar ik moet beginnen. Ik wil wel wat uit handen geven, maar ik wil ook niet te veel betalen. Hebben jullie ervaring met verhuisbedrijven die goed werk leveren zonder dat het een fortuin kost? Wat raden jullie aan, iemand?
-
-
AuthorPosts