maartenlierop.nl Forums User Forum Touch for Virus Last van oorsuizen na motorrijden? Tips nodig voor goede oordoppen!

• This topic is empty.
Viewing 1 reply thread
  • Author
      sia
      Guest

Ik herken dit probleem heel goed! Ik reed eerst ook zonder oordoppen en kreeg steeds vaker last van oorsuizen. Uiteindelijk heb ik op maat gemaakte oordoppen aangeschaft, en het is echt een uitkomst. Ze dempen het schadelijke geluid van de motor en wind, maar je hoort nog wel verkeersgeluiden. Bij snelheden boven de 100 km/u is het geluid al snel 94 dB, wat echt schadelijk is. Mijn advies: laat op maat gemaakte oordoppen maken, het is een investering die zich terugbetaalt. Kijk eens bij Motor oordoppen voor meer informatie.

• #13261 Reply
      stevelon
      Guest

Ik heb zelf ook op maat gemaakte oordoppen en ben er super tevreden over. Ze zitten comfortabel, zelfs tijdens lange ritten, en ik heb geen last meer van die irritante windruis. Het fijne is dat je nog steeds alles om je heen hoort, zoals claxons en andere verkeersgeluiden. Gehoorbeschadiging is onomkeerbaar, dus ik raad iedere motorrijder aan om goede oordoppen te gebruiken. Het is echt een must!

• #13257 Reply
      dina
      Guest

Hoi allemaal, ik ben sinds kort begonnen met motorrijden en merk dat ik na elke rit een vervelende piep in mijn oren heb. Vooral op de snelweg is het geluid van de wind en de motor echt intens. Ik maak me zorgen dat dit op den duur slecht is voor mijn gehoor. Heeft iemand tips voor goede oordoppen die comfortabel zitten onder een helm en het geluid voldoende dempen? Ik hoor graag jullie ervaringen!

Viewing 1 reply thread
Reply To: Last van oorsuizen na motorrijden? Tips nodig voor goede oordoppen!
Your information: