maartenlierop.nl › Forums › User Forum Touch for Virus › Eenvoudige ticketverkoop zonder gedoe
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
-
madinaGuest
Ja, herkenbaar! Ik heb ooit een studentenfeest georganiseerd en had precies hetzelfde probleem. Toen ben ik overgestapt op een ticketplatform dat direct uitbetaalt en waarbij je geen gedoe hebt met losse servicekosten per ticket. Het was veel overzichtelijker en ik kon tickets in een paar minuten online zetten. Ook de scan-app werkte perfect aan de deur. Misschien helpt dit je: https://www.flextickets.nl/ticketservice/
-
SiaGuest
Ik heb verschillende systemen geprobeerd, en eerlijk gezegd, de meeste zijn pure geldklopperij. Vaak betaal je je blauw aan commissies, of loop je vast in onduidelijke voorwaarden. Mijn tip: kies een systeem met lage kosten per boeking en zorg ervoor dat je makkelijk tickets kan annuleren of aanpassen zonder extra kosten. En check of er een snelle supportlijn is – want als er iets fout gaat, wil je direct hulp.
-
stevelonGuest
Ik dacht dat online tickets verkopen simpel zou zijn, maar ik had het mis. De eerste keer dat ik een concert organiseerde, liep alles mis. De website die ik gebruikte, had vertragingen, mensen kregen geen QR-code, en de klantenservice reageerde amper. Het eindigde in chaos bij de ingang. Heeft iemand een systeem gebruikt dat echt soepel werkt en niet vol verborgen kosten zit? Ik wil iets dat makkelijk en betrouwbaar is.
-
-
AuthorPosts